پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204023
راه اندازي اکيپ نظارت سازمان نظام مهندسي در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1394/10/16
نمایش : 1425
رئيس سازمان نظام مهندسي استان در سفر به فارسان از راه اندازي اکيپ نظارت سازمان نظام مهندسي فارسان خبر داد .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهندس سيامک مشرف افزود: اکيپ نظارت با گشت زني در سطح شهر، ساخت و سازهاي غير مجاز را به شوراي انتظامي معرفي و اين شورا برخورد ميکند.
 
وي در ادامه در مورد ساخت و سازها بر اساس الگوي اسلامي گفت: اين گونه ساخت و سازها در اولويت کار اين سازمان است .
 
فرماندار فارسان در اين ديدار با اشاره به جايگاه سازمان نظام مهندسي ساختمان در صنعت ساخت و ساز گفت : اين سازمان به عنوان اصلي ترين رکن فني و تخصصي در امر ساخت و ساز مي باشد که اعضاي آن مي توانند  پشتوانه خوبي براي سازمان در جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهريان باشند .

وي بيان نمود تسهيل در امور مردم و واقعي کردن امر نظارت مي تواند در جلب نظر مردم براي اخذ پروانه ساختماني تاثير گذار باشد .

فرماندار فارسان ضمن تقدير و تشکر از تعامل و همکاري مناسب سازمان نظام مهندسي ساختمان با ساير ادارات از جمله شهرداري ها و اداره کل راه و شهرسازي بر بهسازي و مقاوم سازي بافت فرسوده ، نماسازي منطبق بر فرهنگ شهري تاکيد کرد .

در پايان و  در راستاي اهداف برنامه هاي سازماني و توجه ويژه و تقويت دفاتر نمايندگي  رئيس سازمان از دفتر نمايندگي فارسان  بازديد کرد و از نزديک به مسائل و مشکلات اين دفتر نمايندگي و همچنين راهبردهاي لازم جهت پيشرفت و توسعه دفاتر نمايندگي پرداختند .
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html